Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Jual 1,000 Bar Emas



"Farisha Gold Collection optimis capai sasaran RM3 juta"

Bangi - Farisha Gold Collection Enterprise, syarikat pengeluar bar emas jenama Gold Saver optimis mencapai jualan berjumlah RM3 juta bagi keseluruhan bar emas keluaran syarikatnya sebelum akhir tahun ini.

Pengarah Urusannya, Shahril Nizam Mohd Haniff berkata, rakyat Malaysia kurang pendedahan mengenai faedah membeli dan menyimpan emas. Pihaknya amat menggalakkan pembabitan masyarakat Malaysia tanpa mengira peringkat umur dan latar belakang pekerjaan untuk melaburkan wang melalui platform emas. 

"Meskipun baru dua bulan terbabit dalam perniagaan ini, kami berjaya menjual 1kg emas bersamaan 1,000 unit bar emas sejak Jun lalu.

"Setakat ini, kami hanya mempunyai bar emas dengan berat 1gm sahaja. Namun begitu, bagi menentukan identiti organisasi dalam kelas tersendiri, Gold Saver bakal tampil dengan reka bentuk terbaru bagi setiap bulan agar pengumpulnya tidak mudah jemu dengan setiap koleksi ditampilkan, malah menantikan kelainan untuk setiap bulan," katanya kepada Bisnes Metro.

Pihaknya juga merancang menonjolkan motif keris yang dianggap sinonim dengan pahlawan Melayu sejak zaman dahulu lagi," katanya sambil menambah, untuk maklumat boleh melayari laman web www.goldsaver.com.my.

Sementara itu, Naib Presidennya, Farizah Saharil berkata, dalam masa terdekat, Gold Saver bakal tampil dengan bar emas edisi hadiah untuk setiap majlis mahupun program seperti hari lahir, perkahwinan, acara korporat dan menerima tempahan untuk reka bentuk daripada pilihan pelanggan, malah menerima sebarang tempahan tanpa had minimum.

Farizah berkata, selain berhasrat untuk membuka kilang sendiri, pihaknya juga akan mengeluarkan loket bar emas menjelang akhir tahun ini antara 0.5g, 2.5g, 5g dan 10g supaya pelanggan terdedah kepada banyak pilihan pada harga yang berpatutan.

Menurutnya, untuk tahun depan, Gold Saver bercadang melebarkan sayap perniagaan dengan menembusi pasaran negara ASEAN.

Tulisan : Wan Nur Ameera Meor Rozman


Jom Sertai ONEXOX, JANA pendapatan 
PASIF... Daftar SEKARANG 
secara PERCUMA 

 =================================================== 
  Out There Were Are One  ~ ONEXOX

 MOHD AZHAR BIN KORDI 
 Whatsapp : 0111 - 864 8262 


 HOSTING PERCUMA --> http://goo.gl/H3g9QH
TEKNIK INSTAGRAM --> http://goo.gl/wu0QMd
BLOG PROJEK RM10 --> http://projek-rm10-sahaja.blogspot.com/
=================================================== 

 #PrayForGaza #PrayForPalestine #PrayForSyria #PrayForMesir #PrayForMalaysia #JutawanOnexox #JutawanSenSen #PesonaTimurResources 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment