Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Datuk Seri Dibidik 8 Das



Kuala Lumpur - Seorang ahli perniagaan bergelar Datuk Seri disifatkan amat bernasib baik apabila hanya cedera ringan walaupun dihujani lapandas tembakan dari jarak dekat.

Dalam kejadian jam 1.30 petang semalam, mangsa berusia 57 tahun diserang dua lelaki disyaki 'pembunuh upahan' ketika menaiki keneraan pelbagai guna (MPV) model Toyota Vellfire berhampiran Bulatan Loke Yew ke arah ibu negara di sini.

Difahamkan mangsa ketika itu ditemani dua pengawal peribadi yang turut berada di dalam kenderaan itu. 
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Zainuddin Ahmad berkata,serangan berlaku ketika kenderaan dinaiki mangsa menempuh kesesakan di laluan berkenaan.

“Sebaik tiba di bulatan itu, mangsa tiba-tiba terdengar bunyi letupan dan kenderaannya ditembak dipercayai dari bahagian atas.

“Tembakan itu menyebabkan serpihan cermin kenderaan pecah berderai dan terkena pada tangan, kaki serta kepala mangsa yang duduk di bahagian penumpang.” katanya.

“Berdasarkan maklumat saksi kejadian, kedua-dua suspek memakai topeng muka itu melarikan diri sejurus salah seorang daripadanya melepaskan lapan das tembakan.

“Pengawal peribadi mangsa yang memandu kenderaan MPV itu bertindak memandu kenderaan berkenaan menuju ke Balai Polis Cheras yang terletak berhampiran lokasi sebelum mereka membuat laporan polis," katanya.

Tulisan : Asmah Rusman

Jom Sertai ONEXOX, JANA pendapatan 
PASIF... Daftar SEKARANG 
secara PERCUMA 

 =================================================== 
  Out There Were Are One  ~ ONEXOX

 MOHD AZHAR BIN KORDI 
 Whatsapp : 0111 - 864 8262 


 HOSTING PERCUMA --> http://goo.gl/H3g9QH
TEKNIK INSTAGRAM --> http://goo.gl/wu0QMd
BLOG PROJEK RM10 --> http://projek-rm10-sahaja.blogspot.com/
=================================================== 

 #PrayForGaza #PrayForPalestine #PrayForSyria #PrayForMesir #PrayForMalaysia #JutawanOnexox #JutawanSenSen #PesonaTimurResources 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment