Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Ahli Perniagaan Terselamat Kenderaan Ditembak 8 Das



Cheras : Seorang ahli perniagaan mengharungi detik mencemaskan apabila lebih lapan tembakan dilepaskan ke kenderaan dinaikinya di bulatan Loke Yew, di sini, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 1.30 tengah hari itu, bersama dua pengawal peribadinya menaiki kenderaan pelbagai guna (MPV) dalam perjalanan dari ibu negara ke Kajang.

Bagaimanapun, secara tiba-tiba kenderaan itu ditembak dua lelaki bemotosikal dan bersarung muka di laluan bertingkat menghala Jalan Hang Tuah.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Zainuddin Ahmad, berkata jalan di sekitar kawasan itu sesak ketika kejadian.

Selamatkan diri 
“Mangsa meneruskan perjalanan ke Balai Polis Cheras untuk menyelamatkan diri sebelum ternampak suspek memecut motosikal menghala ke Jalan Hang Tuah.

"Apabila tiba di balai polis, mangsa mendapati beberapa kesan tembakan di cermin kiri penumpang belakang dan bumbung kereta terbabit.

“Dia hanya luka kecil di tangan kiri dan kepala akibat terkena serpihan kaca cermin kereta," katanya ketika dihubungi, semalam.

Zainuddin berkata, Siasatan awal mendapati, suspek menggunakan senjata api jenis automatik dan kejadian disiasat mengikut Seksyen 307 Kanun Keseksaan kerana cubaan membunuh.


Jom Sertai ONEXOX, JANA pendapatan 
PASIF... Daftar SEKARANG 
secara PERCUMA 

 =================================================== 
  Out There Were Are One  ~ ONEXOX

 MOHD AZHAR BIN KORDI 
 Whatsapp : 0111 - 864 8262 


 HOSTING PERCUMA --> http://goo.gl/H3g9QH
TEKNIK INSTAGRAM --> http://goo.gl/wu0QMd
BLOG PROJEK RM10 --> http://projek-rm10-sahaja.blogspot.com/
=================================================== 

 #PrayForGaza #PrayForPalestine #PrayForSyria #PrayForMesir #PrayForMalaysia #JutawanOnexox #JutawanSenSen #PesonaTimurResources 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment