Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Malabar Gold & Diamaond Kekal Status "Superbrand"


Malabar Gold & Diamonds, antara peneraju peruncit barang kemas dengan rangkaian kukuh 134 cawangan di sembilan negara menerima status Superbrand buat kali ketiga berturut-turut.

Pengarah Urusan bagi Operasi Antarabangsa, Shamlal Ahamed, berkata anugerah Superbrand adalah pencapaian terbaik syarikat.

"Ia dicapai hasil sokongan pelanggan, kakitangan dan pelabur yang tidak pernah pudar kerana tanpa sokongan mereka anugerah ini tidak mungkin dicapai," katanya selepas menerima anugerah itu pada majlis di Dubai, baru-baru ini.

Tawar barang kemas sempurna
Malabar Gold & Diamonds menawarkan barang kemas yang sempurna, diterima secara meluas dan popular dalam kalangan semua golongan pelanggan.

Sejak ditubuhkan pada tahun 1993, rangkaian peruncit barang kemas berusaha menyampaikan lebih daripada apa yang dijanjikan.

"Dalam dunia persaingan, kecemerlangan adalah segala-galanya. Jenama cemerlang seperti Malabar Gold & Diamonds berbeza daripada pesaing melalui strategi pemasaran kreatif, dasar mesra pelanggan, bilik pameran dengan hiasan dalaman menarik, harga menarik, perkhidmatan pelanggan  dan perkhidmatan selepas jualan yang unggul," jelas Shamlal.

Malabar Gold & Diamonds adalah syarikat utama Malabar Group, sebuah konglomerat yang memiliki pelbagai perniagaan terkemuka India.

Ditubuhkan pada tahun 1993 di Selatan Kerala, Malabar Gold & Diamonds mempunyai rangkaian runcit yang kukuh dengan 134 cawangan di sembilan negara, 11 unit borong sebagai tambahan kepada pejabat, pusat reka bentuk dan kilang di seluruh India, Asia Barat dan Asia.

Dengan pendapatan tahunanAS$4 bilion (RM14.97 bilion), syarikat itu kini berada antara lima peruncit barang kemas di dunia dari segi pendapatan tahunan.

Sementara itu, dalam satu kenyataan berasinganyang dikeluarkan di Kuala Lumpur, semalam, syarikat itu berkata, ia akan mengagihkan sehingga 5,450 jamuan berbuka puasa sepanjang bulan ramadan ini.

Tempat utama bagi pengagihan itu, katanya, termasuk di Masjid India, Masjid Jamek, Masjid Negara, Masjid Kampung Baru dan Masjid Wilayah.


Jom Sertai ONEXOX, JANA pendapatan 
PASIF... Daftar SEKARANG 
secara PERCUMA 

 =================================================== 
  Out There Were Are One  ~ ONEXOX

 MOHD AZHAR BIN KORDI 
 Whatsapp : 0111 - 864 8262 


 HOSTING PERCUMA --> http://goo.gl/H3g9QH
TEKNIK INSTAGRAM --> http://goo.gl/wu0QMd
 MINISITE TTTE --> http://tuneincome.com/jutawan221602 
=================================================== 

 #PrayForGaza #PrayForPalestine #PrayForSyria #PrayForMesir #PrayForMalaysia #JutawanOnexox #JutawanToneExcel #PesonaTimurResources 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment