Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Habib Jewels Tampil Koleksi Aidilfitri



Kuala Lumpur: Syarikat pengeluar dan peruncit barangan kemas terkemuka, Habib Jewels Sdn Bhd, tampil dengan koleksi terbaharu sempena sambutan Aidilfitri tahun ini.

Koleksi dinamakan Rantaian Kasih itu diilhamkan daripada rekaan seni dan rekabentuk Empayar Moghul. 

Pengarah Urusannya, Datuk Seri Meer Habib, berkata koleksi berkenaan didatangkan dalam pelbagai bentuk dan warna, mencakupi semua jenis perhiasan iaitu rantai, anting-anting, gelang tangan dan cincin. 

"Rekaan seni bina Moghul yang bermula pada abad ke-16, boleh dilihat pada koleksi ini dan ia menjadi inspirasi kami kali ini. "Koleksi ini antara yang paling unik pernah kami hasilkan,” katanya dalam sidang media selepas melancarkan koleksi Rantaian Kasih di sini semalam.

Mengulas lanjut beliau berkata, keunikan koleksi itu dapat dilihat menerusi penggunaan pelbagai jenis permata seperti zamrud, berlian, delima dan nilam.

“Koleksi ini amat sempurna jika digayakan bersama pakaian tradisional sempena Aidilfitri yang bakal menjelang.

"Ia juga sangat sesuai dijadikan hadiah kepada insan tersayang, bertepatan dengan tema tahun ini yang mencerminkan ikatan kekeluargaan dan persahabatan,” katanya.

Meer Habib berkata, koleksi Rantaian Kasih tidak hanya menghimpunkan perhiasan untuk wanita, tetapi turut diperluaskan kepada golongan lelaki dan kanak-kanak.

“Kami ada koleksi butang baju Melayu dan cincin yang diperbuat daripada palladium dan pelbagai jenis permata.

“Untuk kanak-kanak pula Habib Jewels menyediakan pelbagai pilihan gelang, anting-anting, rantai leher dan loket serta koleksi cincin bertindih,” katanya.

Koleksi Rantaian Kasih yang dilancarkan sempena Kempen Silaturahim Di Hari Raya akan berlangsung mulai esok sehingga 19 Julai menerusi bilik pameran Habib Jewels di seluruh negara.

Jom Sertai ONEXOX, JANA pendapatan 
PASIF... Daftar SEKARANG 
secara PERCUMA 

 =================================================== 
  Out There Were Are One  ~ ONEXOX

 MOHD AZHAR BIN KORDI 
 Whatsapp : 0111 - 864 8262 


 HOSTING PERCUMA --> http://goo.gl/H3g9QH
TEKNIK INSTAGRAM --> http://goo.gl/wu0QMd
BLOG PROJEK RM10 --> http://projek-rm10-sahaja.blogspot.com/
=================================================== 

 #PrayForGaza #PrayForPalestine #PrayForSyria #PrayForMesir #PrayForMalaysia #JutawanOnexox #JutawanSenSen #PesonaTimurResources 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment