Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

45 Penumpang AirAsia Seludup Emas Ditahan



New Delhi: Seramai 45 penumpang pesawat AirAsia adalah antara 56 suspek ditahan pihak berkuasa India di Lapangan Terbang Antarabangsa Visakhapatnam di Andhra Pradesh, susulan cubaan menyeludup 62 kilogram (kg) jongkong emas bernilai 17 crore rupee (RM9.94juta).

Akhbar Times of India melaporkan, ia tidak jelas sama ada rakyat Malaysia antara suspek yang ditahan dalam pemeriksaan terbabit.

Hasil maklumat awam, Direktorat Risikan Hasil (DRI) India di Chennai, melakukan operasi khas pada malam Ahad lalu dengan membuat pemeriksaan rapi di lapangan terbang antarabangsa yang baaru ditauliahkan itu, membabitkan pesawat dari Kuala Lumpur dan Singapura.

Pada mulanya, pegawai DRI memeriksa 20 penumpang penerbangan AirAsia yang membawa banyak barang elektronik sebelum menemui jongkong emas disembunyikan dalam barangan terbabit.

Akhbar harian itu melaporkan, pemeriksaan ke atas 10 penumpang penerbangan Silk Air dari Singapura juga menemui jongkong emas dalam barangan elektronik yang dibawa mereka.

Pemeriksaan terhadap 25 penumpang AirAsia dalam penerbangan kedua dari Kuala Lumpur, juga mendedahkan penyeludupan jongkong emas.


Jom Sertai ONEXOX, JANA pendapatan 
PASIF... Daftar SEKARANG 
secara PERCUMA 

 =================================================== 
  Out There Were Are One  ~ ONEXOX

 MOHD AZHAR BIN KORDI 
 Whatsapp : 0111 - 864 8262 


 HOSTING PERCUMA --> http://goo.gl/H3g9QH
TEKNIK INSTAGRAM --> http://goo.gl/wu0QMd
BLOG PROJEK RM10 --> http://projek-rm10-sahaja.blogspot.com/
=================================================== 

 #PrayForGaza #PrayForPalestine #PrayForSyria #PrayForMesir #PrayForMalaysia #JutawanOnexox #JutawanSenSen #PesonaTimurResources 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment