Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Habib Jewels Rai 40 Orang Kanak-Kanak



Kuala Lumpur: Seramai 20 kakitangan Habib Jewels mengakhiri Program Rantaian Kasih Aidilfitri dengan melawat 40 kanak-kanak berpenyakit kronik di Wad Pediatrik, Hospital Kuala Lumpur (HKL), di sini semalam.

Pengurus Perhubungan Awam Komunikasi Pemasaran Habib Jewel, Yasheedah Yashaiya, berkata lawatan itu adalah penutup kepada program kemasyarakatan dijalankan syarikat itu sepanjang Ramadan ini.

“Sejak awal bulan lalu, kami mengadakan beberapa aktiviti seperti berbuka puasa bersama anak yatim serta ibu tunggal di Ampang dan ini adalah destinasi terakhir untuk program kali ini.

“Kami memilih untuk memberi fokus terutama kepada kanak-kanak yang tidak bernasib baik dan berpenyakit bagi mendekati mereka dengan lebih dekat, selain membantu apa yang termampu,” katanya. 

Beliau berkata, menerusi kunjung itu, pihaknya berharap dapat meringankan derita mereka, terutama menjelang perayaan Aidilfitri yang akan disambut tidak lama lagi.


Jom Sertai ONEXOX, JANA pendapatan 
PASIF... Daftar SEKARANG 
secara PERCUMA 

 =================================================== 
  Out There Were Are One  ~ ONEXOX

 MOHD AZHAR BIN KORDI 
 Whatsapp : 0111 - 864 8262 


 HOSTING PERCUMA --> http://goo.gl/H3g9QH
TEKNIK INSTAGRAM --> http://goo.gl/wu0QMd
BLOG PROJEK RM10 --> http://projek-rm10-sahaja.blogspot.com/
=================================================== 

 #PrayForGaza #PrayForPalestine #PrayForSyria #PrayForMesir #PrayForMalaysia #JutawanOnexox #JutawanSenSen #PesonaTimurResources 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment