Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Cara Membeli Gold Bar, Silver Bar, Dinar & Jewellery 24 Jam dengan MUDAH & PANTAS

ISTIMEWA bagi pelanggan yang berada di Kemaman dan Dungun SAHAJA, jika anda ingin membeli produk Public Gold, bolehlah semak harga di jadual di sebelah kanan blog ini dan ikuti langkah-langkah berikut :

1. SMS nama penuh, no IC, alamat email & item yang mahu dibeli ke 013-9873012.

2. Saya akan lock item yang anda mahu berdasarkan harga semasa Public Gold dan saya akan SMS Confirmation Order atau emailkan Purchase Order / Sales Order kepada anda.

3. Buat bayaran ke akaun saya. (MOHD AZHAR B. KORDI)
# Maybank2u.com - 1011 7817 3683
# RHB Bank - 2130 56000 13670
# CIMB Bank - 1304 0010 6900 58

4. Selepas saya mengambil produk daripada Cawangan Public Gold yang terdekat (kebiasannya 3-5 hari bekerja), saya hubungi anda untuk menghantar produk tersebut terus kepada anda.

" Mudah, Pantas & Dipercayai "


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment