Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Sekilas Sejarah Priority Dealer Public Gold (Mohd Azhar B Kordi - PG004158)

Saya mula berminat tentang emas sejak tahun 2010 kerana saya mencari alternatif untuk menyimpan duit. Ini kerana jika saya menyimpan duit di bank ia tidak memberi keuntungan , dengan kata mudah jika saya menyimpan di bank sebanyak RM2,000, tahun ini 2012 apabila saya keluarkan semula ia masih bernilai RM2,000. Namun pada bulan Mei 2010, saya telah membeli seutas gelang emas yang bernilai RM135 segram tetapi sekarang segram bernilai RM176, kenaikan sebanyak RM41 untuk 2 tahun.....nampak tak berbezaan tersebut.

Sejak itu saya mengumpul duit untuk menjadi ejen Public Gold dan pada tahun 2010 Public Gold telah membuat promosi dimana untuk menjadi Priority Dealer hanya perlukan modal RM20,000 sahaja, maka saya tidak melepaskan peluang keemasan tersebut dan alhamdulillah  pada Disember 2010 saya telah berjaya menjadi Priority Dealer Public Gold.


Oleh kerana sekarang ini orang ramai mula berlumba-lumba menjadi ejen Public Gold, maka terdapat sedikit perubahan yang dilakukan untuk menjadi ejen biasa, modal yang diperlukan adalah RM20,000 untuk pembelian dalam 1 resit, manakala untuk menjadi Priority Dealer, modal yang diperlukan adalah RM100,000 untuk pembelian dalam 1 resit. Nampak macam membebankan tetapi jika ada kemahuan, di situ ada jalan.......

Sekarang saya bergiat aktif untuk menyedarkan rakan-rakan yang lain untuk membeli emas untuk pelaburan masa depan demi untuk diri sendiri, anak-anak dan keluarga. Tidak perlu membeli dengan banyak, hanya perlu membeli ikut kemampuan masing-masing dan saya cadangkan supaya membeli 1 dinar untuk setiap bulan. 

Kenapa perlu beli 1 dinar sahaja, nanti saya akan terangkan dalam artikel yang seterusnya. Jika berminat untuk membeli emas, perak dan dinar, jangan segan-segan untuk menghubungi saya.



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment