Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

ROMPAKAN KEDAI EMAS : Tebuk Dinding Rompak Barang Kemas



Sungai Siput: Sekumpulan penjenayah bertindak menebuk dinding premis kosong bersebelahan kedai emas di Jalan Besar Sungai Siput, dekat sini, bagi melarikan puluhan barang kemas, pagi semalam.

Kejadian itu disedari pada jam 9 pagi ketika seorang daripada pekerja kedai berkenaan membuka premis berkenaan untuk memulakan perniagaan.

Ketua Polis Daerah Sungai Siput, Superintendan Azman Salim, berkata penjenayah terbabit dikesan menebuk dinding premis bersebelahan sebelum mematikan sistem penggera keselamatan di premis perniagaan itu.

“Semua barang kemas yang dipamer dalam kedai dilarikan dan setakat ini dianggarkan jumlah kerugian lebih RM100,0oo. Maklumat awal mendapati, kedai emas itu ditutup semalam kerana cuti hujung minggu dan kita tidak menolak penjenayah terbabit mengambil kesempatan itu memecah masuk kedai berkenaan.

“Setakat ini, kita masih menjalankan siasatan dan kes disiasat mengikut Seksyen 457 Kanun Keseksaan,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.

Sementara itu, sumber berkata, penjenayah terbabit menebuk lubang pada dinding premis kosong itu berukuran diameter kira-kira 0.5 meter bagi memudahkan mereka memboloskan diri.


Jom Sertai ONEXOX, JANA pendapatan 
PASIF... Daftar SEKARANG 
secara PERCUMA 

 =================================================== 
  Out There Were Are One  ~ ONEXOX

 MOHD AZHAR BIN KORDI 
 Whatsapp : 0111 - 864 8262 


 HOSTING PERCUMA --> http://goo.gl/H3g9QH
TEKNIK INSTAGRAM --> http://goo.gl/wu0QMd
BLOG PROJEK RM10 --> http://projek-rm10-sahaja.blogspot.com/
=================================================== 

 #PrayForGaza #PrayForPalestine #PrayForSyria #PrayForMesir #PrayForMalaysia #JutawanOnexox #JutawanSenSen #PesonaTimurResources 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment