Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

"Seminar Untungnya Bersama Sinargold" di Ulek Beach Resort, Dungun - 7 September 2013

Assalamualaikum & salam sejahtera

Semalam berakhir sudah "Seminar Untungnya Bersama Sinargold" di Ulek Beach Resort, Dungun. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua hadirin yg hadir, kerjasama tuan2 & puan2 amat saya hargai...

Walaupun banyak lagi permintaan yang ingin menghadiri seminar ini pada saat akhir, namun atas kapasiti dewan yang hanya mampu menampung sekitar 230 orang, maka saya terpaksa menolak. Diharapkan mereka semua tidak berkecil hati dan terus menyokong jenama Sinargold ini.

Saya juga berbangga dan berbesar hati dengan kehadiran abg Karim Bizmambau, cip Peedee Emas, Ali Zaini Abdullah, Raja Rohaniza, Taufik Cap, Faryd Syakirin dan Alif Muhammad.

Geng Team Payung Emas Memang Best & Mantap....

Terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung & tidak langsung....

# Kepada sesiapa yg ingin membeli emas secara ansuran, bolehlah join Team Pesona Emas, dan add FB saya iaitu Cikgu Mohd Azhar Kordi...

Saya sebagai pengacara majlis semasa seminar

Abang Karim Bizmambau sedang mengajar Skill Gaji 

Antara peserta yang dapat menghadirkan diri

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment